Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΣΕ ΞΕΡΩ ΤΟΣΟ ΛΙΓΟ


Ένα τραγούδι δίκαια αξιαγάπητο.

Στο βιντεάκι που ετοίμασα, δεν μιμούμαι κάποιον συγκεκριμένο καλλιτέχνη, μιμούμαι όμως τις φωνές μιας ρομαντικής εποχής.

Ένα στιλ που σε εμάς τους νεότερους έγινε γνωστό περισσότερο από παλιές ηχογραφήσεις και ασπρόμαυρες συνήθως καταπληκτικές ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου.

Αν έπρεπε να δανειστώ τη φωνή κάποιου γνωστού τραγουδιστή της εποχής εκείνης για να περιγράψω για ποιό στιλ τραγουδιού σας μιλάω εδώ και τόση ώρα, θα δανειζόμουν το όνομα του Γιάννη Βογιατζή.

Όσο για την «δεξιοτεχνία» μου στο σαξόφωνο, νομίζω πως για τις λιγοστές ώρες που έχω διδαχτεί ανταποκρίνομαι επάξια στις ανάγκες του τραγουδιού.

Αν έχετε διαφορετική γνώμη, περιμένω να μου το επισημάνετε ώστε στο πέρασμα του χρόνου να γίνομαι καλύτερος.

Τα φάλτσα στο σαξόφωνο που ίσως νομίσατε ότι μου ξέφυγαν, ήταν μέρος του τραγουδιού επίτηδες.

Κι αν σας έφαγε η περιέργεια για ποιο λόγο να γίνουν τα φάλτσα αυτά, σας απαντώ:

«Καλλιτέχνης είμαι ό,τι θέλω κάνω».

Παναγιώτης :-)


Δείτε το βίντεο

Πηγή εικόνων του βίντεο:
Από τη μηχανή αναζήτησης της Google.


__________________________________________________________

Δείτε επίσης:
Ο ΜΑΥΡΟΣ ΓΑΤΟΣ - μίμηση ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΒΕΝΕΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: