Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

ΑΝΕΚΔΟΤΑ - ΤΟ ΑΛΟΓΟ - Ο ΦΟΥΡΝΑΡΗΣ - Ο ΤΥΡΟΚΟΜΟΣ


ΤΟ ΑΛΟΓΟ ΣΤΟΝ ΙΠΠΟΔΡΟΜΟ
Κάθεται ο σύζυγος και διαβάζει αμέριμνος την εφημερίδα του,όταν ξαφνικά τον πλησιάζει η γυναίκα του και του ρίχνει ένα χαστούκι.

-"Τι κάνεις παιδί μου, είσαι τρελή;Τι σου έκανα;"

-"Βρήκα στο σακκάκι σου αυτό το χαρτάκι με γραμμένο πάνω το όνομα ''Μιράντα'' και έναν αριθμό, του λέει έξαλλη εκείνη!..."

-"Μωράκι μου, παρεξήγησες. Μιράντα ήταν το όνομα του αλόγου στο οποίο στοιχημάτισα χθες στον ιππόδρομο και τα νούμερα από κάτω είναι ο αριθμός του λαχείου."

-"Αχ αγάπη μου, είμαι μια τρελή. Χίλια συγνώμη!"

Την άλλη μέρα ο σύζυγος διαβάζει πάλι την εφημερίδα του, όταν έρχεται η γυναίκα του και τον χτυπάει στο κεφάλι με ένα τηγάνι.

-"Καλά, το έχεις χάσει τελείως ; Τι έπαθες πάλι;"

-"Τηλεφώνησε το άλογο!!..." !!!!!!!!!
___________________________________________________________

ΣΤΟ ΦΟΥΡΝΟ ΚΑΤΑ ΤΙΣ 09.33


Πάει ένας τυπάς σε ένα υπόγειο φούρνο.

-Καλημέρα!
#Καλημέρα ! Του απαντά ο φούρναρης.

-Μήπως έχεις δύο χιλιάδες κιλά ψωμί;
#Μα τί λέτε κύριε; Εδώ πέντε τυρόπιτες ψήνουμε όλη μέρα και λίγα ψωμιά, τη γειτονιά εξυπηρετούμε!

-Ρε μεγάλε τί σε ρώτησα εγώ και τί μου απάντησες εσύ; Σε ρώτησα, έχεις δύο χιλιάδες κιλά ψωμί;
#Σας είπα κύριε μου όχι!

-Έτσι μπράβο, αυτό είναι. ΟΧΙ.. Τί τυρόπιτες μου τσαμπουνάς και γειτονιές; Πες δεν έχω να τελειώνουμε. Κι έφυγε.

Πάει την άλλη μέρα.

-Καλημέρα!
#Καλημέρα ! Του απαντά ο φούρναρης.

-Μήπως έχεις δύο χιλιάδες κιλά ψωμί;
#Μα τί λέτε κύριε; Εδώ πέντε τυρόπιτες ψήνουμε όλη μέρα και λίγα ψωμιά, τη γειτονιά εξυπηρετούμε!

-Ρε μεγάλε τί σε ρώτησα εγώ και τί μου απάντησες εσύ; Σε ρώτησα, έχεις δύο χιλιάδες κιλά ψωμί;
#Σας είπα κύριε μου όχι!

-Έτσι μπράβο, αυτό είναι. ΟΧΙ.. Τί τυρόπιτες μου τσαμπουνάς και γειτονιές; Πες δεν έχω να τελειώνουμε. Κι έφυγε ξανά.

Το βράδυ, καθώς ο φούρναρης ξεκουραζόταν σπίτι του, σκέφτηκε και είπε μέσα του:
''Δύο χιλιάδες ψωμί, έτσι και τα πουλήσω θα οικονομήσω μέσα σε μια μέρα ένα μηνιάτικο''.


Σηκώνεται όλη νύχτα πάει στο φούρνο και αρχίζει να ζυμώνει με σκοπό να φτιάξει δύο χιλιάδες κιλά ψωμί και να τα έχει έτοιμα μέχρι το πρωί που θα ανοίξει το φούρνο.




Ξημερώνει ο Θεός τη μέρα, πάει πάλι ο τυπάς στο φούρνο.

-Καλημέραααα!
#Καλημέρα σας κύριε! Του απάντησε ο φούρναρης γεμάτος χαρά.

-Μήπως έχετε δύο χιλιάδες κιλά ψωμί;
#Μάλιστα κύριε, έχουμε έχουμε!

-Άααα, ωραία, καλώς να τα πουλήσεις.

Ντόινγκ!
___________________________________________________________

ΣΤΟ ΤΥΡΟΚΟΜΕΙΟ ΣΤΙΣ 10.14 ΤΟ ΠΡΩΙ


Μπαίνει ένας παράξενος τύπος σε ένα τυροκομείο.

-Καλημέρα!
#Καλημέρα σας κύριε!

-Μήπως έχεις μια εφημερίδα;
#Μα τί λέτε κύριε, εμείς εδώ, τυριά, γάλατα, βούτυρα.. τέτοια πράγματα πουλάμε.

-Δηλαδή εφημερίδα δεν έχεις;
#Σας είπα ΟΧΙ ΚΥΡΙΕ.
-Καλά ντε μη φωνάζει.. Κι έφυγε.

Πάει την άλλη μέρα.

-Καλημέρα!
#Καλημέρα σας κύριε!

-Μήπως έχεις μια εφημερίδα;
#Μα τί λέτε κύριε, εμείς εδώ, τυριά, γάλατα, βούτυρα.. τέτοια πράγματα πουλάμε.

-Δηλαδή εφημερίδα δεν έχεις;
#Σας είπα ΟΧΙ ΚΥΡΙΕ.
-Καλά ντε μη φωνάζει.. Κι έφυγε ξανά.

Μες τα νεύρα ο τυράς!!!

Πάει ξανά την άλλη μέρα ο παράξενος τύπος.

-Καλημέρα!
#Καλημέρα, του απαντά έτοιμος να μαλώσουν, αφού πια τον έχει μάθει.

-Μήπως μπορείς να μου βάλεις ένα κιλό τυρί;
#Τυρί;
-Ναι, δεν έχεις;
#Έχω κύριε, μα επιτέλους συνεννοηθήκαμε. Τί τυρί θέλετε φέτα;
-Ε; ναι, ναι βάλε φέτα. Α, και που είσαι; Τύλιξέ το μου σε μια εφημερίδα!

Ντόινγκ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: