Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2014

Video - Ο Παναγιώτης Βενέτης στην τηλεοπτική εκπομπή ''ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΜΟΥ''


Πρέπει να ήταν το 1998 όταν πήρα την κιθάρα και πήγα στην
τηλεοπτική εκπομπή ''ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΑ ΤΑΛΕΝΤΑ ΜΟΥ'' την οποία
παρουσίαζε  η κα Τζέσυ Παπουτσή και οι συνεργάτες της στο
New Channel.


Επέλεξα να τραγουδήσω ένα τραγούδι που για πρώτη φορά το
είχα ακούσει από τον Θέμη Αδαμαντίδη και μου άρεσε αμέσως
από την πρώτη στιγμή. Οπότε σκέφτηκα να παρουσιαστώ στην
εκπομπή με αυτό το τραγούδι το οποίο θεωρώ αξιόλογο και
αρκετά κατάλληλο για να παρουσιάσει κανείς τις φωνητικές του
ικανότητες.


Στην εκπομπή, μου δόθηκε η ευκαιρία να τραγουδήσω κάτι από
αυτά που δημιουργώ κατά καιρούς. Όταν ρωτήθηκα από την επιτροπή
αν γράφω δικά μου τραγούδια, αμέσως στο μυαλό μου ήρθε
ο παππούς και η γιαγιά, και χωρίς δεύτερη σκέψη μέσα μου το είχα
αποφασίσει ότι θα τραγουδήσω το τραγούδι που τους είχα γράψει
και θα τους αφιερώσω μέσα από την καρδιά μου αυτή την εκπομπή.


Δεν υπάρχουν σχόλια: