Δευτέρα, 16 Νοεμβρίου 2015

Χάνουμε Εύκολα Κιλά ΧΩΡΙΣ Δίαιτα!

Το κείμενο που ακολουθεί είναι βασισμένο σε προσωπική εμπειρία. Ελάτε να δούμε μαζί μια δοκιμασμένη μέθοδο, που θα μας κάνει να απαλλαγούμε από περιττά κιλά. Θα χρειαστεί μόνο, να κάνουμε τρόπο ζωής ένα απλό τρικ. Ένα τρικ που εξηγώ στις παρακάτω φωτογραφίες το πως λειτουργεί  αποτελεσματικά.
Αρχικά πρέπει να βγάλουμε από τη σκέψη μας τη λέξη ''δίαιτα''. Οι δίαιτες έχουν αποδειχθεί πολλές φορές ακόμα και επικίνδυνες για την υγεία μας. Ζαλάδες, κομμάρες, θολούρες Στη δική μας μέθοδο απώλειας βάρους δεν υπάρχει πουθενά γραμμένη η λέξη ''δίαιτα'', που και μόνο στο άκουσμά της μας προκαλεί κατάθλιψη και προβληματισμούς. Αντί για τη λέξη ''δίαιτα'' θα λέμε τη λέξη ''Διατροφή''.

Όχι από αύριο, από ΤΩΡΑ!
Βγάζουμε από τη διατροφή μας εντελώς δυο πράγματα. Το ψωμί και τα γλυκά. Και για να γίνω πιο κατανοητός, όταν λέω το ψωμί, εννοώ οτιδήποτε περιέχει μέσα αλεύρι και όταν λέμε γλυκά, εννοούμε οτι τα ζαχαροπλαστεία δεν τα βλέπουμε ούτε ζωγραφιστά, τουλάχιστον για τους επόμενους 3ις με 4ις μήνες.
Αυτό βέβαια δεν σημαίνει οτι 
δεν θα ξαναφάμε γλυκό.
 
Τα πάντα θα τρώμε. Και γλυκά θα τρώμε και όλα τα φαγητά θα τρώμε απλά θα αλλάξουμε λίγο τον τρόπο με ένα απλό τρικ που θα σας πω παρακάτω.

Η μαμά φέρνει γλυκά στο σπίτι.
Αυτό δεν πρέπει να ξαναγίνει ούτε για αστείο. Η μαμά και η αδερφή και η ξαδέρφη και οποιοσδήποτε περνάει το κατώφλι του σπιτιού σας με πιάτα γεμάτα γλυκά και νοστιμιές θα πρέπει να ειδοποιηθεί άμεσα ότι αυτά τελειώσανε.

Πάμε να δούμε τι αλλάζει!

 Εικόνα Νο 1
Στην εικόνα 1 βλέπουμε δυο πιάτα. Το Α΄ πιάτο έχει σαλάτα και βρίσκεται στη μέση του τραπεζιού. Το πιάτο Β΄ περιέχει κρεατικά και βρίσκεται μπροστά μας. Αυτός είναι ο τρόπος που συνήθως καταναλώνουμε το φαγητό μας. Παίρνουμε μπροστά μας τη μερίδα μας (μεριδάρα πολλές φορές), και τσιμπάμε πότε πότε και λίγο από τη χωριάτικη στο τραπέζι - και όχι μόνο. Λίγό από τις τηγανιτές πατάτες, λίγο από το τζατζίκι, λίγο από το σαγανάκι και όλα αυτά τα ''λίγο'', αν τα προσθέσουμε όλα μαζί, μας κάνουν ένα τεράστιο ΠΟΛΥ!!!

Εικόνα Νο 2

Τι πρέπει να γίνει λοιπόν; 
Θα αλλάξουμε τον τρόπο τοποθέτησης των πιάτων στο τραπέζι. Βλέπουμε στην εικόνα 2, η σαλάτα ήρθε τώρα μπροστά μας και το πιάτο με τα κρεατικά και τις νοστιμιές το σπρώξαμε στη μέση του τραπεζιού. Πρέπει να μάθουμε να τρώμε περισσότερο σαλάτες απ΄ότι κυρίως γεύματα. Πάρτε μια σαλάτα της αρεσκείας σας μπροστά σας και απλά πάρτε ένα δυο κομμάτια κρέας από την πιατέλα με τα ψητά. 

Είστε με μια παρέα και αποφάσισαν να παραγγείλουν σουβλάκια απ΄έξω. Κανένα πρόβλημα. Φτιάξτε μια σαλάτα ή παραγγείλετε μια σαλάτα κι ένα σουβλάκι καλαμάκι ή και δυο καλαμάκια δεν πειράζει. Είναι προτιμότερο αυτό από το να παραγγείλετε δυο σουβλάκια τυλιχτά. 
Κανονίσατε να βγείτε με μια παρέα σε μια ταβέρνα για φαγητό. Κανένα πρόβλημα. Όταν έρθει η σερβιτόρος για την παραγγελία πείτε του να σας φέρει μια ωραία περιποιημένη σαλάτα μόνο για εσάς, και θα τσιμπήσετε κανένα κρεατικό από την ποικιλία κρεάτων. Αν η παρέα σας δεν παραγγείλει ποικιλία κρεάτων, τότε μπορείτε να παραγγείλετε ένα συνοδευτικό μεζέ με τη σαλάτα σας. Πάντως σε καμία περίπτωση μην φάτε μόνο σαλάτα. Αυτό απαγορεύεται. Όπως προείπαμε η μέθοδό μας, λέει ότι τρώμε τα πάντα. ΟΛΑ τα φαγητά. Απλά τρώμε σε μικρό πιάτο και μακριά από εμάς!  Μπροστά μας από εδώ και στο εξής θα είναι μόνο η σαλάτα και αυτό πρέπει να γίνει για εμάς τρόπος ζωής.
 
ΥΠΟΣΧΕΣΗ
Σας υπόσχομαι ότι, αν τηρήσετε αυτή τη μέθοδο, από τον πρώτο κιόλας μήνα θα δείτε θεαματικές αλλαγές στο σώμα σας. Στους 3ις μήνες θα το δείτε μόνοι σας τί έχετε καταφέρει και δεν θα το πιστεύετε.

ΜΕ ΓΛΥΚΟ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ
Πρέπει να σας πω, ότι δεν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς γλυκό. Δεν υπάρχει περίπτωση να κόψουμε τα γλυκά. Δεν υπάρχει κανένας λόγος άλλωστε. Θα βρούμε υγιεινές εναλλάκτικές λύσεις.
Λέμε τέρμα στη σοκολάτα και βάζουμε στη ζωή μας το μέλι! Το μέλι θα γίνει ο πιο γλυκό μας συνεργάτης. Ο ''πυροσβέστης στη φωτιά της ζάχαρης που μας καίει'' κάθε φορά που τρελαινόμαστε για γλυκό. 
 
Ένα γρήγορο γλυκάκι που σας προτείνω είναι ταχίνι με μέλι. 
Δείτε εδώ το σχετικό άρθρο. ΤΑΧΙΝΙ ΜΕ ΜΕΛΙ

Επίσης, γιαούρτι με μέλι και φρούτο. Πολύ νόστιμο πραγματικά!

Στο θέμα γλυκίσματα θα πρέπει να κάνετε και μόνοι σας ορισμένους ''πειραματισμούς''. Φτάνει μόνο να έχετε σαν αρχή στη ζωή σας ότι η ζάχαρη επιτρέπεται μόνο στον καφέ. Πουθενά αλλού.

Και κλείνουμε με το βραδινό που είναι και το πιο σημαντικό. Από τις 19.00 και μετά δεν τρώμε τίποτα. Άντε ας επιτρέψουμε ένα φρούτο, δεν κάνει τόσο κακό, αλλά, από τις 20.00 και μετά ΤΙΠΟΤΑ άλλο. Μόνο τσάι με μέλι και προσπαθήστε να πέφτετε νωρίς για ύπνο. Οι πολλές ώρες ύπνου βοηθούν στην απώλεια βάρους αλλά και στη σωστή μας ξεκούραση. 

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ

Όπως έχουμε πει και σε άλλο μας άρθρο, το πρόγραμμα και οι ώρες είναι το σημαντικότερο στη διατροφή μας. Τρώμε πάντα σε συγκεκριμένες ώρες, συγκεκριμένα φαγητά και συγκεκριμένες ποσότητες.

Το πρωί και έως τις – 09.00 π.μ. το αργότερο 
Καφές, πορτοκαλάδα, Ταχίνι με Μέλι

Στις 12.00 Γιαούρτι με Μέλι και φρούτο 
Έως τις 14.30 το αργότερο – Το μεσημεριανό μας φαγητό.

Στις 15.00 Καφεδάκι

Στις 18.00 έως τις 19.00 Το βραδινό μας που πρέπει να είναι κάτι πολύ ελαφρύ.

Από εδώ και στο εξής, μέχρι και την ώρα που θα πέσουμε για ύπνο, πίνουμε μόνο τσάι. Σε περίπτωση που δεν αντέχουμε, μέχρι και τις 21.00 το αργότερο μπορούμε να καταναλώσουμε ένα φρουτο. (Όχι πορτοκάλι – Όχι μπανάνα) Το βράδυ πέφτουν βαριά στο στομάχι αυτά τα δυο αλλά ακόμα καλύτερα είναι να παρατηρείτε και μόνοι σας τι σας βαραίνει το στομάχι και τι δέχεται καλά.
Όλα όσα αναφέραμε στο άρθρο που μόλις διαβάσατε, δεν είναι συμβουλές διατροφολόγου, αλλά μια προσωπική εμπειρία που βοήθησε εμένα προσωπικά να απαλλαγώ από 14 περιττά κιλά και πιστεύω ότι, αφού λειτούργησε σε εμένα λογικά θα λειτουργήσει και σε εσάς. Ο κάθε ο οργανισμός είναι ιδιαίτερος και έχει τους δικούς του μηχανισμούς. Αν ακολουθήσετε αυτή τη μέθοδο και δεν δείτε κανένα αποτέλεσμα το πρώτο μήνα ή τον ενάμιση μήνα, μάλλον θα πρέπει να σταματήσετε την προσπάθεια και να απευθυνθείτε σε κάποιον διατροφολόγο.

Καλή σας επιτυχία. 
Υ.Γ. Με 20 λεπτά άσκηση την ημέρα στο σπίτι, θα έχετε ακόμη καλύτερα αποτελέσματα και σώμα σας θα χάνει βάρος πιο ομοιόμορφα!

Δεν υπάρχουν σχόλια: